VŮNĚ A SVŮDNOSTI CAPRI

Capri, slůvko které budí po staletí lidské touhy. Vápencová hora s grandiózní zelení, čnící z vod Středozemního moře, symbol romantické italské dovolené opěvované v šlágrech. Na první pohled ostrov působí přehledně, nicméně na místě odhalí svoji komplexitu a přírodní mnohotvárnost. Až na málo výjimek se pobřeží prezentuje jako extrémně rozeklané, početné zátoky a mořské jeskyně posílí tento dojem. Ostrov o rozloze 10,4 km2 s 14000 obyvatel leží jen pět kilometrů od italské pevniny. Tvoří jej dvě částí: Capri-město a Anacapri s kopcem Monte Solaro. Oblíbenost ostrova začala někdy na přelomu 20. století, kdy začal přitahovat jako magnet všechny ty, které zlákala utopie a ideály svobody, morální i politické revolucionáře, umělce a excentriky; Rusy, kteří se v emigraci připravovali na revoluci: Maxim Gorkij zde strávil sedm let, v r. 1908 sem přijel i Lenin... Zasněné domky v stále zelené vegetaci s vůní citronů, nádherně kvetoucími zahradami a s jedinečným kouzlem zapadajícího slunce, vily prominentních přistěhovalců s okázalými výhledy. Tak vypadá setting pro Gesamtkunstwerk hledající soběrovného. V rušné Marina Grande si přijíždějící příliš nevšímají romantiky přístavu. Je to spíše jarmark se stánky, které nabízí ty nejrůznější exkurze podél pobřeží. Všichni se hrnou do fronty na lanovku Funicolare, která je vysadí vysoko v Capri, kousek od Piazzetty. Na malém filmovém náměstíčku s kostelem San Constanzo, hodinovou věží, trafikou, radnicí a muzeem k historii ostrova, je to nejdůležitější: mondénní centrum ostrovního života.





 Lübeck und Travemünde Marketing GmbH (LTM) podpořil lübecký Brand Summit při realizaci akce ve spolupráci s agenturou pro cestovní ruch Schleswig-Holstein a Galerií umění/Kunsthalle St. Annen. Podpůrný program se zaměřil na Lübeck jako udržitelnou cestovní destinaci a místo světového dědictví UNESCO. „Lübeck byl formován historií Hanzy a po staletí je znám jako vynikající hostitel návštěvníků z Německa i ze zahraničí", řekl ve svém proslovu starosta Lübecku Jan Lindenau. "Summit je vítanou příležitostí k tomu, aby se Lübeck a Travemünde v mezinárodních médiích staly známou veličinou pro udržitelnou cestovní destinaci. Jsem si jist, že můžeme zabodovat zvláště dobře s tématy Světové dědictví UNESCO a udržitelnost.“
Lübeck und Travemünde Marketing GmbH (LTM) podpořil lübecký Brand Summit při realizaci akce ve spolupráci s agenturou pro cestovní ruch Schleswig-Holstein a Galerií umění/Kunsthalle St. Annen. Podpůrný program se zaměřil na Lübeck jako udržitelnou cestovní destinaci a místo světového dědictví UNESCO. „Lübeck byl formován historií Hanzy a po staletí je znám jako vynikající hostitel návštěvníků z Německa i ze zahraničí", řekl ve svém proslovu starosta Lübecku Jan Lindenau. "Summit je vítanou příležitostí k tomu, aby se Lübeck a Travemünde v mezinárodních médiích staly známou veličinou pro udržitelnou cestovní destinaci. Jsem si jist, že můžeme zabodovat zvláště dobře s tématy Světové dědictví UNESCO a udržitelnost.“ 
